Voorkomen is beter dan genezen

23 Oktober 2017 in strategie , marketing, gezondheidszorg, kansen

Maandag 18 september  hoorde ik bij de NOS het bericht "vaker burn-out of overspannen door werk". Het aantal mensen met een burn-out stijgt al langer. Er is sprake van een trend. Een negatieve trend vind ik. Een burn-out heeft veel impact voor de mensen zelf, maar ook voor hun omgeving...

3 Tips om mond-tot-mond reclame te stimuleren

08 Oktober 2018 in strategie , mond-tot-mond reclame, relatiemarketing

Mond-tot-mond reclame is de krachtigste vorm van reclame. Dat is algemeen bekend. Als iemand je een merk of een dienstverlener aanbeveelt, is de kans groot dat je een bezoekje waagt aan zijn website of in de winkel naar dat merk kijkt. Misschien als iemand heel enthousiast is en je al...

3 Tips om mond-tot-mond reclame te stimuleren

08 Oktober 2018 in strategie

Mond-tot-mond reclame is de krachtigste vorm van reclame. Dat is algemeen bekend. Als iemand je een merk of een dienstverlener aanbeveelt, is de kans groot dat je een bezoekje waagt aan zijn website of in de winkel naar dat merk kijkt. Misschien als iemand heel enthousiast is en je al...