Voorkomen is beter dan genezen

23 Oktober 2017 in strategie , marketing, gezondheidszorg, kansen

Maandag 18 september  hoorde ik bij de NOS het bericht "vaker burn-out of overspannen door werk". Het aantal mensen met een burn-out stijgt al langer. Er is sprake van een trend. Een negatieve trend vind ik. Een burn-out heeft veel impact voor de mensen zelf, maar ook voor hun omgeving...

De klant (reis) als uitgangspunt in je bedrijf

20 Augustus 2018 in strategie

Voor alle ondernemers en bedrijven in een concurrerende markt is nieuwe klanten werven en behouden cruciaal voor de continuïteit van hun bedrijf. In de concurrerende markt wordt te vaak naar de ander gekeken en te weinig naar de ‘feitelijke’ klant en zijn behoefte. Iets wat een concurrent lijkt op basis...

Zes vragen om snel tot een keuze te komen

05 September 2018 in strategie

Kom jij, als ondernemer, wel eens iets tegen waarbij je denkt zou dit iets voor mijn bedrijf kunnen zijn? Met deze zestal vragen help ik mijn klanten binnen een paar minuten aan het juiste antwoord. 1. Met welk doel zou ik dit inzetten? 2. Hebben we een zelfde soort doelgroep...

3 Tips om mond-tot-mond reclame te stimuleren

08 Oktober 2018 in strategie

Mond-tot-mond reclame is de krachtigste vorm van reclame. Dat is algemeen bekend. Als iemand je een merk of een dienstverlener aanbeveelt, is de kans groot dat je een bezoekje waagt aan zijn website of in de winkel naar dat merk kijkt. Misschien als iemand heel enthousiast is en je al...

3 Tips om mond-tot-mond reclame te stimuleren

08 Oktober 2018 in strategie

Mond-tot-mond reclame is de krachtigste vorm van reclame. Dat is algemeen bekend. Als iemand je een merk of een dienstverlener aanbeveelt, is de kans groot dat je een bezoekje waagt aan zijn website of in de winkel naar dat merk kijkt. Misschien als iemand heel enthousiast is en je al...